Geniş Aile Dizi Müziği Komşu Kızı Dinle Şarkı Sözü

Bu şarkı nedense çok hoşuma gidiyor öyle böyle değil :) biliyorsunuz herhalde bilmeyenler için bu müzik geniş aile dizisinde çalıyor bitiş de duyuyorum genellikle başlamada yok herhalde, neyse bu güzel eserin sahibi aslında erkin bana namı diğer Erkin Koray =) Altta Şarkı Sözlerini ve şarkıyı dinleyebileceğiniz videoyu bulabilirsiniz.. Selametle. Esen Kalın ;)

Şarkı Sözleri :

Bana birkez gülmez misin komşu kızı
Hiç karşılık vermez misin komşu kızı
Gönlüm senin kalbim senin komşu kızı

Pencerenin arkasından komşu kızı
Perdenin arasından
Bana birkez gülmez misin komşu kızı
Hiç karşılık vermez misin komşu kızı
Gönlüm senin kalbim senin komşu kızı

Günüm gün olmaz seni görmeden
Gözlerim ayrılmaz pencerenden

Gözlerinin karasına
Bak kalbimin yarasına
Dertlerimin arasına
Karıştın sen komşu kızı

Bir beyaz giyersin bir kırmızı
Ne olacak beni halim komşu kızı

Video :


Bu yazıya 0 adet yorum yapılmış. Düşüncelerini belirtmek istiyorsan durma yorumunu paylaş!

0 yorum:

Yorum Gönder