Candan Erçetin - Mühim Değil Dinle Şarkı Sözleri Video Klip İzle

Candan Erçetin'in yeni keşfettiğim güzel bir şarkısını sizinle paylaşmak istiyorum, şarkı sözleri ve video klibi alttadır.. Korsana karşı olduğumdan indirme bağlantısını paylaşmıyorum.

Emeğe Saygı :)

Şarkı Sözü :

Ne yaptım biliyor musun  Daha çok şarkı söyledim  Sigaraya yeniden başladım  Alışveriş yaptım gereksiz   Ne yaptım biliyor musun  Bol bol seyahat ettim  Hatta yalnızlık çektim  Pişman oldum, kimseye söylemedim   Yani sustum genelde  Bazende gülümsedim nazikçe  Dinlemediğim belli olmasın diye   Bitti buraya kadarmış dedim  Unuttum bile dedim  Avuttum kendimi sözde  Ama yinede akıyor gözyaşlarım  Islatıyor yastığımı  Seni özlediğim gecelerde
Video Klip : 


Bu yazıya 0 adet yorum yapılmış. Düşüncelerini belirtmek istiyorsan durma yorumunu paylaş!

0 yorum:

Yorum Gönder